Saturday 12 April 2014

cuti sem bermula sem 3

assalammualaikum suma..hai korang..:3 cuti sem da bermula dah utk sem3...cuti sem paling lama agaknya..2bulan woah...tp kan...cuti pun mcm xcuti je..hahaha...kt uitm kena ikut rule uitm...kalau kt uma lak kena ikut rule mak....aihh kemain payah nk keluar...tah bila aku boleh enjoy....mungkin kahwin nt kot..hahaha...tp xpe la....aku da biasa kena dah....siang keluar xpe..jgn keluar malam....takut singa besar marah....hahahaha...hmm sem ni si sapik ajak aku juai burger kt KU...ceng punye kedai..pun boleh ahhh...janji ade keje nk buat..duit poket pun ade lak gak..ingat nk bt lesen kereta...tp rasa mcm xsempat...xpe usha harga dulu la..hahaha...aku dapat juga berehat kt uma dari sengsara kt uitm tu....makan minum tidur n last berak...tak senonoh gile...hm hm...hidup aku mcm biasa la..bangun pagi mengadap fb dgn twitter....pastu petak xtau nk bt ape...aku pun tidooo..itu la rutin harian aku hari2...xpe mmg begitu....lifeless kan kata kau jahh..hahaha...ingat cuti ni nk jumpa kawan2 suma...tp suma mcm busy belaka...yela suma da ada haluan sendiri...ada yang bekerja ada yang blaja....so susah nk jumpa dorg....xpe la..aku teruskan gak cuti sem aku ni...selamat bercuti utk korg yg tgah cuti sem tu yee....goodluck gak kt budak2 poli yang nk exam da ni...:)bye3 korang...:)

No comments:

Post a Comment