Saturday 12 April 2014

mereka bertiga !

assalammualaikum..hah kali ni nk bawak cerita pasal budak studio aku ni ah...hahaha..mereka2 ini lah yang selalu bahan aku kt kelas..tak kira kt mana pun...mereka ini lah...zakirah nazmila dan nia....hahahaha..aku dibahan sampai terdiam..dorang memang hebat dalam membahan...kaki mengarut mereka ni lah...aku tak tau mcm mana aku boleh rapat dengan dorg..mcm2 perangai da dapat tengok...elok aku...elok dorg bertiga...mcm2 perangai..hahaha..sampai aku pun penat da nk melayan gak...mereka selalu menghiburkan...kalau ada masalah..mereka bertiga juga lah aku cari...sometimes la..hahaha...cerita pasal zakirah dulu...dia ni budak subang...yg havoc2 dalam lagu altimet tu..hahaha...budak subang la tu...hmm dia ni bgs...bagus bt keje...kalau buat keje..laju je siap....tah tangan ape pun aku xtau....otak kadang2 geliga...kadang2 masuk air gak die ni..hahaha...tapi tak pe..aku pun mcm tu gak kadang2... okay sekarang tentang nazmilla...ok puteri engku nazmill << konon nye la puteri engku..hahaha...mila ni budak keyyel...die comel...selalu gelak kan aku...hahaha...die ni xbanyak ckp tp die oke la...bg aku dia baik sebaiknya..pendengar yang baik kalau aku cerita apa2...die kadang2 pemalas..hahah cte negative lak...sori mila..hahahahaha...aku nk kutuk die lak ni...mila ni pemalas pemalas...haha..xde la...mila xpemalas pun...die orang paling relax dan sempoi bila buat kerja...muka tenang dan berkilat je ..pakai sunblock la kata kauu..hahahahah...hmm ira sudah..mila pun sudah...sekarang tiba masa untuk siffa agnia(gangster) hahahahha..nia ni budak klang...1 tempat dgn aku...aku respect kt dia sbb die berani dan taiko..hahaha..nia baca mesti nia marah..hahaha..watlek watpis...nia ni orang yg paling spoooooting..tiap kali makan nasi dgn die...mesti aku tnye...tak makan rumput ke..?ko kan kambing..hahahaha,,,pastu die marah...hahaha..menyakat tu biasa la...makan kenyang2 pastu berak,nia ni orang yang buat keje teliti...kerja dia cantik..aku paling tertarik dekat die dgn prangai ala2 gangster, rockk oo nia...wa tabik sama lu ! hahaha...cerita mereka bertiga seronok..seronok bila kenal mereka mcm mana...masing2 ada perangai gila masing2..yang aku ni melayan je....tu je la aku boleh cte...xleh lebih2..nanti kang ade yang hangit dgn aku kang kena pukul naik sem ni..hahahaha sekian ~wslm
ini zakirah mek kelate tp tak kuar pun kelate die...haha

ini mila...sentiasa comel..haha..katanya puteri engku nazmilla.

ha ni la siffa aghnia a.k.a gangster haha

tah apa nk jadi pun xtau lah..hahaha

mereka ber3 ni ah selalu membahan aku...tergelak aku kadang2 haha

No comments:

Post a Comment