Sunday 13 April 2014

aku sentiasa doakan ko kembali sembuh kawan !

assalammualaikum...cerita ni mungkin sedih buat aku...sbb ini cerita tentang kawan aku masa form6..walaupun sekejap perkenalan aku dgn dia..tp aku rapat dengan die seperti aku da kenal lamanya..aku anggap dia kawan yang baik sangat dengan aku...dia budak politeknik ungku omar perak...tp dia terpaksa extended masa akibat sakit dia...aku sedih bila dapat tau die sakit..sakit yang teramat sangat...cancer tisu dan ketumbuhannya itu di kaki....aku pergi melawatnya dirumah...keadaanya sangat sedih...muka pucat je sampai rasa sebak bila tgk muka dia..bila die cerita yang die sakit sampai xboleh nk sambung blajar aku rasa turut sedih..sbb sepatut nya die belajar seperti pelajar2 lain juga..sbb kan sakit die..die terpaksa tangguh pembelajaran dia..sehingga kini die terlantar dirumah..aku hanya mampu berdoa die cepat sembuh, die dlu pernah minta aku belanja ice blended tp aku tak belanja die lagi sebab sibuk..tak pa myra..ko sembuh nanti aku belanja ko ice blended..yang penting ko kena sihat dulu ..ko sihat nanti ko nk minta ape pun..minta la...aku cuba tunai kan ...tp jangan lebih2 lak...aku bukan keje lg...nk lebih2 tgu aku kerja dlu...haha...aku dan kawan2 suma doa kan ko sihat myra..aku tak nk tgk kawan aku sakit2 suma..anggaplah ni semua ujian Allah beri kt ko...jgn bersedih dan jangan putus asa kawan...cari lah penawarnya sehingga ko jumpa . aku kt sini sentiasa fikir dan cari juga penawar utk ko...:) aku nk ko bersemangat mcm dlu...boleh bergerak aktif ke sana sini..itu yang aku nk tgk...:) semoga kau cepat sembuh myra...ko sembuh nanti ko tuntut la ice blended ko tu....:)
ni dia nurul a'mirah  binti zamri

No comments:

Post a Comment