Cheeky Quotes

Sunday, 13 April 2014

kucing dan baby kecil..:)

sebetulnya ini adalah benar belaka...aku bukan nk perasan...tp ini adalah kenyataan kerana aku bela kucing kt dalam rumah dan aku mempunyai budak kecik kt rumah....kasih sayang kita kt mereka lebih dr orang lain...selalu sembang dgn dorg..kalau dgn kucing apa yang aku cakap mesti dorg meow kan je...so aku seronok bercakap dgn kucing...sayang aku kt binatang seperti tu lebih dr manusia...budak kecik...aku paling gemar tgk baby ...boleh main2 dgn dia..usik2 dia...kt rumah slalu buat mcm tu..aku tak pernah jemu dgn dorang semua....sebab dorang yang slalu buat aku gembira..kadang2 sampai tertidur dgn kucing2 ..siap share 1 bantal lg..haha...ape2 pun kucing dan baby kecik la selalu buat aku jadi pengubat hati aku yg terkotak katik nih...:)dgn kucing aku cite semua masalah kt aku..mungkin die xboleh cakap..tp dia boleh faham apa yang aku cakap..dia pun mampu ckp meow je...:)

No comments:

Post a Comment