Wednesday 30 April 2014

terima kasih dan terima kasih ..:)

Selesai sudah kita 
dalam sebuah cerita
aku,kau dan juga kita..

Tidak ada lagi jika
dan tidak ada lagi bila,

 Ini adalah titik
dan tidak ada lagi koma
dalam cerita kita...

Maafkan aku untuk semua
disaat aku disisi mu gelak tawa,
air mata dan pertentangan mata..

Maafkan aku untuk semua,
untuk semua yang membuat mu kecewa,
untuk semua yg pernah kita lalui bersama..

Maafkan aku kerana tidak pernah menjadi
yang terbaik bagi mu,
tak pernah membuat mu tersenyum kerana aku,
hanya kerana ini..
aku tak pernah memberikan mu erti cinta,
hanya kekecewaan dan air mata sepi sahaja yang aku berikan

Tolong maafkan aku untuk semua yang tidak dapat aku penuhi
dan disini lah kita diam dan ragu dan tanya,
sunyi dalam kelu tak berkata dalam dan tidak berhak untuk meminta

Aku tak mahu lagi menantap mata mu..
aku tak sanggup lagi melihat kau kesedihan,kekecewaan
hanya kerana aku di hujung sana...

Kau adalah cintaku
dan akan tetap menjadi cintaku selamanya..

Ini adalah rindu untuk mu dan tidak akan
berubah rasa ini untuk selamanya..

Dan jika aku masih boleh berkata terima kasih..
kau telah memberikan ruang mu untuk ku,
berikan langit mu yang biru,
penuhi anganku dgn udara mu,
dan juga lengkapi hidup ku dengan kelebihan mu..

Terima kasih untuk pecahan ku,
untuk retakan ku,
untuk lukaiku,
untuk sayangi mu dengan sepenuh hati ku dan
juga untuk semua yang tak akan berganti dalam putaran waktu..

Aku mencintaimu dan hanya itu
tidak kerana mu dan juga tidak kerana ku..

Aku tak perlukan alasan mengapa hati mu untuk ku...
cukuplah ini semua bagi ku....

Thanks you for hurting me and make me understand that what i feel you is love...:)





made by own for her
ewan cing    


                                             

No comments:

Post a Comment