Saturday 12 April 2014

landscape architecture design

assalammualaikum..hai...:) aku nk cite pasal kos aku belajar ni...hehe...sori la aku first time update benda alah ni...so aku nk mula kan segala galanya disini la...hehe...aku terkejut bila mula2 dapat sambung blaja dan dapat kos landscape archie...so ape benda tu...aku blur..hahaha...aku igt kan blaja formal macam student office suma..tp ternyata aku ada studio sendiri dan aku tak blaja mcm dorg blaja...tiada dewan kuliah...hahaha..hanya kelas seperti sekola...kadang2 tergelak aku sorang2 sbb fikir benda ni...tp takpe la...aku masuk situ aku blaja benda baru ....dengar mungkin mudah..tp blaja tgk..menderita woahh...tp advance la...sbb ilmu baru kan..so hebat sikit la...ramai kt lua sana fikir landscape ni je farmer...hahaha...persepsi dorang tentang landscape salah....landscape archie ni xde kena mengena dgn farmer la...hahaha...aku dlu fikir mcm tu juga..tp lepas aku dpt penerangan aku dpat buka mata aku bahawa hidup senibina lanskap bukan farmer....haha...aku masuk situ baru aku tau..kalau xmsuk..hmm sampai mati aku pun sme mcm org kt luar sana..haha...tp takpe...aku bgtau sbb nk buka mata korang yg baca ni je..hehehe...peace yoo...
hah ini la aku.tak hensem jgn kata apa2..

No comments:

Post a Comment