Cheeky Quotes

Saturday, 12 April 2014

kisah hidup ku

Mohammad faridzuan naim bin mohd zuki...itu nama yang diberi oleh kedua ibubapa ku....aku masih muda dan umur ku pada 2013 ini baru 20tahun..aku dilahirkan di tanah selangor walaupun keturunan aku semua berada dikedah ...aku hanya manusia biasa..aku insan yang sama seperti kamu semua...be a simple guy...itu adalah pilihan aku...masih lagi mengejar cita2 aku...navy pilihan ku...tp ramai mungkin tertanya kenapa tak masuk lepas habis sekolah haritu..?jawapan aku adalah kerana ibu ku...ibuku tak merestui aku masuk kesitu dan dia berharap aku dapat lanjutkan pelajaran ke universiti...tp kini sudah pun tertunai harapan dia...inshaaAllah lepas habis belajar aku cuba memohon masuk ke navy...cinta?hmm mungkin korang tgk aku seperti sudah ada..haha...aku ada mencintai seorang gadis...tp cinta aku tidak dibalas dan aku masih lagi menunggu-nya...abaikan la yg tu...sbb tak penting utk korang pun..haha..so cerita hidup aku takde lah best mana...xsama macam orang lain...aku dtg dr keluarga yang sederhana...so aku belajar diatas kaki sendiri...abg2 aku pun pernah pesan kt aku...ewan...ko belajar la rajin2...ingat kt mak abah...ingat juga yang kita bukan dr family senang...abah tak ada harta nk bagi kt kita..kita kena cari dan balas kembali jasa mak abah kita sejak mereka membesarkan kita...itu pesan abg2 aku kt aku...thanks abg adik..:) sampai 1 tempoh aku da berjaya...akan ku berikan segala gala nya pada org tua ku...terutama kasih sayang ku kt mereka...
mak abah aku yang aku sayang

No comments:

Post a Comment